Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, досліджувати та структурувати фактичні дані. Також в цьому модулі я навчилася відрізняти ключові від тематичних запитання, а також місце і значення змістових питання в ході оцінки проекту учнів. Напевне найцікавішим було  те, що ключові питання не можна вважати однозначними і відноситися вони можуть до абсолютно різних сфер знань. Відповідно їх розгляд буде різностороннім і не матиме шаблонної відповіді. Як на мене саме формування ключового запитання є найважливішою і найважчою частиною в плануванні проекту для учнів, адже запитання може здатися занадто тяжким або ж нудним і повністю нівелювати бажання шукати на нього відповідь.
Особисто я вважаю що проектна діяльність є досить важливим компонентом в галузі природничих наук, так як він має під собою гарну експерементальну базу і є найбільш тісно пов'язаним з життям. Відповідно досить легко пробудити в школярів інтерес до дослідження певного явища природи з різних аспектів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 10. Рефлексія

Модуль 5. Рефлексія

Модуль 9. Рефлексія