Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: напевно найперше це збільшення кількості доступних джерел інформації, по- друге, дозволяє розглянути проблему з різних аспектів, з точки зору різних предметів. Окрім цього відкрилася нова, для мене, перспектива проміжного оцінювання і підготовки до тестувань і контрольних робіт учнів не відволікаючись від уроків. Дотого ж вчитель сам може аналізувати статистичні данні учнів і таким чином має змогу звертати увагу на прогалини в знаннях, щоб в подальшому закцентувати увагу на цьому.
Проте не слід забувати що Інтернет- ресурси не завжди є однозначними і несуть в собі правдиву інформацію, тому я важаю, що буде доцільно пояснити учням правила користування і перевірки інформації. Також не слід забувати про таке поняття як плагіат і авторські права.
В цілому в ході вивчення данного модуля я розширила наявні знання в галузі ІКТ, я гадаю, що в подальшому вони будуть розширювватися і вдосконалюватися. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 2. Рефлексія

Модуль 9. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія