Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні, вони повинні самі встановлюють реальні для досягнення цілі та визначають  і знаходять доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 
     Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, але з боку вчителів він також має бути. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, а також створити так звану "ситуацію успіху" аби спонукати їх до навчання.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  зміст;процес ; результати; навчальне середовище.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 2. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія